Компанията-лидер на пазара на майонеза у нас бе отличена в категория „ИНДУСТРИЯ" за „УСТОЙЧИВО РАЗВИТИЕ, КАЧЕСТВО И КОНТРОЛ В ПРОИЗВОДСТВОТО НА ХРАНИТЕЛНИ ПРОДУКТИ" на церемония под патронажа на вицепремиера на Р България и заместник министър-председател по европейските фондове и икономическата политика -Томислав Дончев.Събитието се проведе с официалното партньорство на Българска търговско-промишлена палата, Български форум на бизнес лидерите, Германо-Българска индустриално-търговска камара и Висше училище по застраховане и финанси.
Приемайки отличието мениджъра на фабриката, Даниела Авджиева заяви, че да предлага на пазара продукт с непроменимо и постоянно високо качество е най-голямата ценност за марката и всички, които работят за нея.
Наградата е признание за успешния бизнес модел, който следва „Краси" и се връчва за заслуги, свързани с непрекъснато повишаване на качеството на предлагания продукт, конкурентоспособност, силно пазарно позициониране, устойчиво развитие и позитивен обществен имидж.
Наградите „КОМПАНИЯ НА ГОДИНАТА" дават гласност на добрите бизнес практики и популяризират успешната индустрия.
Фабрика за майонеза „Краси" е основана през 1994 г. в Пловдив и вече повече от 20 години е лидер на пазара у нас.
Редица награди съпътстват успешното бизнес развитие на популярната марка.
Глобалната организация на Superbrands удостои с отличието си „Краси" като изключителна търговска марка, която се откроява и доминира над всички останали в рамките на националния пазар. Водещият световен независим арбитър в брандинга отличи „Краси" за успешен брандинг и добри бизнес практики.
Майонеза „Краси" стана и любима БЪЛГАРСКА МАРКА в потребителската класация „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ", която е израз на потребителските предпочитания и емоционалната привързаност към конкретни марки, които ако изчезнат биха ни липсвали.
Носител е на ред отличия от престижни форуми - три златни медала от Международен Пловдивски панаир, Приз Пак, сертификат „Активни потребители" и други.
Признание за обществено значимите каузи, които компанията реализира е наградата „Златно сърце", която производителите на „Краси" получиха за „Цялостна социално отговорна политика".
Комбинацията от качество, отговорност и постоянство при реализацията на майонеза „Краси" е в основата на успешния продукт, който вече толкова години печели доверието на потребителите.
Високото качеството на продукта е основна ценност за марката. То е постоянно и се проследява с грижа и внимание от всеки един служител.
24rodopi.com
Публикуване на коментар